Зовнішня реклама

Зовнішня реклама («аутдоор» від англ. Outdoor - реклама, яка розміщена поза приміщеннями, на вулиці, просто неба) - це потужний засіб інформації, за допомогою якого Ви в найкоротші терміни зможете заявити про себе і сформувати Ваш імідж. Це може бути інформація про надання унікальних послуг, про проведення акцій, знижок та інше, головне завдання - виділиться з маси іншої реклами. Зовнішня реклама є найбільш видовищною зі всіх засобів реклами. Для цього в зовнішній рекламі використовують світло, анімацію й чудові фарби.

Головні переваги зовнішньої реклами - цю рекламу не можна вимкнути/переключити; для зчитування рекламних повідомлень не потрібні додаткові пристрої; найдешевший вид реклами, в перерахунку на вартість рекламного контакту (СРТ); найоптимальніший вид реклами для торгових точок, перукарень тощо. Користуйтеся рекламою, щоб розповісти, що ваш ресторан розташований за наступним поворотом, а ваш універмаг - на іншій стороні вулиці. Зовнішню рекламу досить просто розмістити саме там, де найчастіше бувають потенційні клієнти компанії, які мають якусь потребу в тому чи іншому товарі чи послузі. Приклад грамотного маркетингового розміщення зовнішньої реклами - наявність рекламних щитів і розтяжок, які розташовані уздовж автомобільних трас з інтенсивним рухом.