Листівки - це один з найпростіших і недорогих інформаційно-рекламних носіїв інформації. Рекламні листівки добре знайомі всім - це паперові аркуші будь-якого розміру, що несуть на собі інформаційні повідомлення у вигляді текстів рекламного характеру, графіків, схем, малюнків; це може бути купон на знижку, талон на дегустацію, запрошення на презентацію. Дуже вдалі рекламні листівки, зроблені у вигляді носіїв корисної інформації, такої як схеми проїзду або метро, списки важливих телефонів і адрес.
Рекламна листівка призначена для короткої і ємної інформації рекламного характеру, завдання якої - створити первинну зацікавленість в даному товарі чи послузі у потенційного споживача. Для цього використовують рекламні слогани, гарні зображення і різні обіцянки у вигляді відсотків знижки або бонусу. Для того, щоб клієнти перетворилися з потенційних в реальних, необхідно швидко і впевнено зацікавити їх.
Листівка - це зазвичай аркуш формату А4, надрукований на папері щільністю від 90 г/м 2 до 120 г/м 2 . Якщо доставка листівок буде здійснюватися по офісах кур'єром, то рекомендовані формати - це стандартні аркуші А5 і А4. Якщо листівки планують поширювати одразу на вулиці перехожим, тоді слід вибрати невеликий формат, в межах аркуша А6. Листівка може бути двох видів: чорно-біла - найекономніший варіант, але менш ефективний щодо залучення уваги, і повнокольоровий - ефективніший, але і витратніший варіант. Офсетний друк листівок застосовується для випуску великих тиражів, від 1000 шт, і вважається дешевшим варіантом друку. Цифровий друк використовується, коли потрібно підготувати невеликий тираж за мінімальний час, а також для створення іміджевих листівок.
Листівки ідеально підходять для поширення в найближчих точках від місцезнаходження рекламованої компанії або магазину, на багатолюдних вулицях міста, в торгових комплексах, по поштових скриньках, на публічних заходах.
Під час розроблення листівки ми дотримуємося таких правил. Кожне речення тексту повинно бути складено з п'яти-шести простих слів, які звучать позитивно. Ніяких заперечень і ніяких частинок «не». Свідомість людини пропускає заперечення і під час прочитання виникає спотворення суті викладеного. У рекламній листівці велику роль відіграє наявність вигідних для клієнта пропозицій - знижок, бонусів. Без цих пропозицій листівка не викликатиме інтересу навіть у тих, кого ця тематика вже цікавить. Шрифт таких «приваблювачів» уваги повинен бути трохи меншим, ніж заголовок, але більшим за весь основний текст. А місце розташування на листівці ролі не відіграє, тому що люди попередньо побіжно переглядають листівку і читають їх не тільки зверху, але і знизу вгору, ковзаючи поглядом спочатку по великому шрифту, потім по середньому і, зацікавившись, переходять до дрібного. Оформлення рекламних листівок грає вирішальну роль у впливі на потенційних клієнтів. Візуальне сприйняття відповідає за успіх маркетингового ходу, тому довірте створення макета вашої листівки профі. Завдання листівки як рекламної продукції - зацікавити пропозицією, побаченою в ній. Дизайнери РА «Вобухове» впораються з цим завданням на відмінно.
Ви завжди можете замовити друк листівок в Обухові - рекламні листівки швидко виготовляються, зручні в поширенні, це оптимальний варіант підготовки до рекламної кампанії, яка вимагає мінімальних вкладень.