
Просування бренда - це необхідний процес при формуванні стабільного попиту на ринку, який позитивно позначиться на темпі збільшення кількості продажів. Все тому, що розвиток бренду значно впливає на розвиток самої компанії в цілому; тому всі процеси, включаючи створення і просування бренду, повинні завжди перебувати під контролем керівництва самої компанії.
Просувати бренд з нуля –означає використовувати зовсім інший підхід, ніж під час просування вже відомого бренду. Адже в першу чергу потрібно заявити про себе, щоб правильним чином поінформувати цільові аудиторії про переваги і суть Вашого бренду, створити лояльне до нього відношення.
Якщо ж бренд вже існує, то робота по його просуванню буде зосереджена на підтримці раніше збудованих позиціонувань, зміцненні зв'язку з цільовою аудиторією, створення лояльного ставлення, а також збільшення цільових аудиторій.